Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «eshop@thebestshoes.gr», γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας.

Για οποιδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2510 229064 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-17:00 EET) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «eshop@thebestshoes.gr» .

Προϋποθέσεις επιστροφής:

  1. το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
  2. η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος,
  3. το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)
  4. να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν

 

Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση παρακαλούμε να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε μία μεγαλύτερη σακούλα – έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τους παρακάτω λόγους:

  1. ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της επιχείρησης «ΠΡΑΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» σάς παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν.

  1. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 2510 229064 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00-17:00).

  1. ΑΛΛΑΓΗ  ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να συμπληρώσετε στο e-mail επικοινωνίας κωδικό ή κωδικούς προϊόντων και μέγεθος και θα επικοινωνήσει μαζί σας συνεργάτης μας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2510 229064. Το δεύτερο προϊόν θα αποστέλλεται αμέσως μόλις παραληφθεί το αρχικό και αφού ελεγχθεί από το κατάστημά μας. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ή ELTA courier καθώς και η εκ νέου αποστολή του επιθυμητού προϊόντος προς εσάς και το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 5,00€

  1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς., ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και – μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε.

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή), πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω Paypal. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωσή θα κρατείτε το ποσό της δωρεάν αποστολής και επιστροφής (αξίας 5,00€)

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος από τον Αγοραστή, εφόσον αυτός βρίσκεται εκτός κράτους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.), ο Πωλητής θα αφαιρεί από το ποσό που θα επιστραφεί στον Αγοραστή κάθε ποσό που υποχρεώθηκε να καταβάλει (ο Πωλητής) για τελωνειακές επιβαρύνσεις και συναφείς δαπάνες, οι οποίες βαρύνουν τον Αγοραστή.